پیام متن تبریک تولد ، رسمی دوست متفاوت در تلگرام + متن احساسی برای تولد

پیام متن تبریک تولد

پیام متن تبریک تولد ، رسمی دوست متفاوت در تلگرام + متن احساسی برای تولد
پیام متن تبریک تولد ، رسمی دوست متفاوت در تلگرام + متن احساسی برای تولد همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

پیام متن تبریک تولد

عزیز دلم تولدت را تبریک می گویم
و دعاگویم مزرعه ی زندگی ات
همواره پر از محصول
موفقیت و بردباری باشد
⇔⇔⇔⇔

پیام متن تبریک تولد دوست

روزی که به دنیا آمدی،
هیچگاه نمیدانستی زمانی خواهد رسید
که آرامش بخش روح و روان کسی میشوی
که با تو دنیا برایش زیباتر است…
وقتی به دنیا آمدی هیچگاه فکر نمیکردی،
روزی عشق جاودان کسی شوی…
هیچگاه نمیدانستی روزی میرسد
که ضربان قلب تو .صدای تو،
خنده هایت،آرامش بخش قلب کسی شود
تولدت مبارک

پیام متن تبریک تولد همسر

عزیزم یک سال دیگر از بدنیا آمدن تو گذشت
و امیدوارم بهترین سال عمرت را
پیش رو داشته باشی
تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

پیام متن تبریک تولد خواهر

زادروزت شیرین،
پر عشق و نور آفرین باد
قهقهه هایی آسمانی و آرامش
زلال زندگی را برایت آرزو دارم …
⇔⇔⇔⇔

پیام متن تبریک تولد مادر

زمستون فصل تولد تو
می خونم فقط به خاطر تو
دل من دیگه آروم نداره
تو رو خواسته دیگه راهی نداره
شب تولدت باز مثه پارسال
بی قرارم بی قراریم مثه هر سال
هزارون گل سرخ هدیه به تو یار
آسمون ستاره بارون شده این بار

پیام متن تبریک تولد برادر

ای تنها دلیل رد کردن
هر دلیل و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه
عاشق مهربانی توایم
برایمان بمان و بدان که تو تنها بهانه برای بودنی
فقط ساده می توانیم بگوییم تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

پیام متن تبریک تولد به خواهر

روز تولدت بهترین روز عمرم است
روزی که باتپش های تند تند قلبت
شروع به زندگی کردی و نام تو درقلبم رویید.
بهترینم تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن پیام تبریک تولد پاکی

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،
شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت
امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند
و من در اوج عشق
خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .
تولدت مبارک

متن پیام تبریک تولد رسمی

عزیزتر از جانم
تو قلبی به بزرگی دریا و روحی
به وسعت آسمان ها داری
امیدوارم همیشه شاداب، خندان و سالم باشی
تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن پیام تبریک تولد به دوست

دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره
هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره
تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره
اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره . . .
⇔⇔⇔⇔

متن پیام تبریک تولد دوستانه

جشن میلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای من
نه برای تو
که تنها برای “ما” آبیست . . .

متن پیام تبریک تولد به دوست صمیمی

تمام دقایق مانده از عمرم
به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه
هدیه ای برای روز تولد تو . . .
لمس بودنت مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن پیام تبریک تولد برای دوست

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،
شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت
امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند
و من در اوج عشق خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .
تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

پیام تبریک تولد دوست

سوسوی ستارگان آسمان
در التهاب آمدن توست
آمدی و آسمان و زمین را
برایم بهشت کردی
تنها ستاره ی آسمان دلم تولدت مبارک . . .

پیام تبریک تولد دوست صمیمی

تارهای گیتارم را به لرزش در می آورم
تا بارها و بارها به تو بگویم دوستت دارم
بارها این تارها به صدا درمی آیند و می گویم :
تولدت مبارک بهترینم

Comments

Popular posts from this blog

تعبیر خواب توت سیاه کندن از درخت ؛ معنی توت سیاه کندن از درخت در خواب

شعر در مورد اسم پریسا ، عکس نوشته و عکس پروفایل تبریک تولد اسم پریسا