متن برای گل و بهار ، متن کوتاه ادبی در مورد شکوفه های بهاری

متن برای گل و بهار

متن برای گل و بهار ، متن کوتاه ادبی در مورد شکوفه های بهاری
متن برای گل و بهار ، متن کوتاه ادبی در مورد شکوفه های بهاری همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن برای گل و بهار

دیروز
یک سال تمام
در جست‌وجویت بودم
اما تو بر لب‌هایم خفته بودی
بعد، اشتباهاً
لب‌هایم را به بهار دوختم
⇔⇔⇔⇔

متن گل و بهار

از من می پرسی:
چرا دوستم داری؟
از تو می پرسم:
چرا پرنده می‌‌خواند؟
چرا شکوفه می‌‌شکفد؟…

متن درباره گل و بهار

جان دلم…
قراراست ماننددرخت ریشه کنم…
شکوفه دهم… برایت زندگی باشم…
بهارم میشوی…؟…
⇔⇔⇔⇔

متن راجب گل و بهار

آیینِ دل تو، مهربانی‌ست، عزیز
در سینه، بهار جاودانیست، عزیز
هر لحظه نگاهت به دلم می‌ گوید
عشق تو دلیل زندگانیست، عزیز
⇔⇔⇔⇔

متن برای گل های بهار

بهار ؛ می تواند نام تو باشد
وقتی که در همهمه یِ سبزِ دلم
دوستت دارم هایت
شکوفه می زنند

متن در مورد گل و بهار

هیچ می‌ دانی ؟
تا تو در آغوش من
گل نکنی‌
این بهار،
بهار نمی‌‌ شود …
⇔⇔⇔⇔

متن گل بهاری

صبح به خیر های تو،️
بوی بهار، می دهند!
تازه و دوست داشتنی …
سلام که می کنی،
شکوفه ها، گل می کنند،
بر لبان خندانت!…
⇔⇔⇔⇔

متن گل بهارم

ایمان بیاوریم به بهار
به عشق، به بوسه …
ایمان بیاوریم
به انتظار آغوش‌ های بی‌ هوس
دنیا جهنم است
برای آنهایی که ایمان نیاورده‌ اند !

متن گل بهار

صندوقچه قدیمی‌ات را نگرد
حتی اگر بهار حتی اگر شکوفه
در پس دیوارهای تار گم شود ،
مهربانی و زیبایی گم نخواهد شد…
شب هر چه تاریک‌تر ستارگان روشن‌تر!
⇔⇔⇔⇔

متن گل اومد بهار اومد

دستم را بگیر مرا بگیر از خودم
مرا ببر با خودت. یک جای امن…
من در سر رویایی دارم تو درخت نارنج شوی، من خاک…
در من ریشه بدوانی به وقت بهار،
شکوفه‌ها‌مان را بارور شویم
و خدا مست شود از عطر باهارنارنجِ ما
⇔⇔⇔⇔

متن گل اومد بهار اومد میرم به صحرا

و من نیایشی گرم
در نجوای شبانه ات می شوم
با فانوسی از جنس بهار
که روشن می کند
تمام تاریکیت را

شعر درباره گل و بهار

تو باد و شکوفه و میوه ای
ای همه ی فصولِ من
ای آسمان و درخت
باغ من
گل و زنبور و کندوی من
با زمزمه ی تو
اکنون رخت به گستره ی خوابی
خواهم کشید
که تنها رویای آن
تویی
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد گل و بهار

زیبای من به شوق تو
قدم در خیابان می گذارم
درختان بهاری را تماشا می کنم
و مست می شوم
از بوی شکوفه و سبزه و باران
⇔⇔⇔⇔

متن درباره گل های بهاری

از تو فروردینی‌ تر
هیچ کسی نیست !
حتی بهار هم
به خاطر تو جوانه می‌ زند

متن زیبا درباره گل و بهار

بهار که رفتن
اسفند و آمدن فروردین نیست!
بهار یعنی
جای بوسه‌های مردی که تو باشی
روی گونه‌های زنی
که من باشم شکوفه بدهد

Comments

Popular posts from this blog

پیام متن تبریک تولد ، رسمی دوست متفاوت در تلگرام + متن احساسی برای تولد

تعبیر خواب توت سیاه کندن از درخت ؛ معنی توت سیاه کندن از درخت در خواب

شعر در مورد اسم پریسا ، عکس نوشته و عکس پروفایل تبریک تولد اسم پریسا